موضوعات
Category
تبلیغات متنی
Links
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد کاربران : 1
امروز :
تعداد اعضای سایت : 1
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 11
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 141
بازدید سال : 3608
بازدید کل : 27977
میزکار کاربری
Panel
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
نویسندگان
Author
مطالب پر بازدید
Favorite Posts
ابربرچسب ها
Tags
آرشیو
Archive
مطالب تصادفی
Suggest Posts
چت باکس
Chat

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
آخرین مطالب
Recent Posts
آخرین نظرات کاربران
Recent Comments

دانلود اهنگ شاد دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهی خرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریز کانکس مسکونی ارزان ثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئین سایت طراحی ازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجی دانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانی عکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خواب قیمت مسکن دعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن دار دانلود نرم افزار اندروید 2017 بای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی |ساخت وبلاگ |اواکس بلاگ |خرید بک لینک| رپورتاژ آگهیدانلود موزیک ایرانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی

اختصاصی Train Conductor World v1.8.4 + Mod دانلود

Train Conductor World v1.8.4 + Mod – بازی جالب و فوق العاده کنترل قطار اندروید + تریلر نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده و آفلاین – امتیاز 4.5 از 5.0 !

Train Conductor World به فارسی “کنترل قطار جهان” بازی جدید و جالب در سبک بازیهای آرکید از استودیوی بازیسازی The Voxel Agents برای اندروید است که در مدت زمان کم توانسته بیش از 10 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شود و از محبوب ترین بازی های پلی استور به شماز می رود! این بازی بر اساس مهارت بازیکن در حرکت قطارهاست ؛ می بایست بازیکن بدون تصادف و برخورد قطارها به یکدیگر آن ها را مدیریت کند و یک استراتژیک هوشمند برای تسلط بر حرکت قطارها داشته باشد تا تصادفی رخ ندهد! محوریت اصلی گیم پلی بازی بر روی کنترل قطار های رنگی ای است که در راه آهن در حال رفت و آمد هستند و باید با کنترل و رهبری آن ها از حوادث پیش رو جلوگیری به عمل بیاورید! البته به یاد داشته باشید که با پیشروی در مراحل بازی و رشد راه آهن تان قطار های بیشتر وارد حوزه مدیریتی شما خواهند شد و چالشی بزرگ را در برابرتان قرار خواهند داد که نظیر ان را در کمتر بازی ای دیده اید! اگر دوست دارید یک بازی زیبا و مدیریتی با طراحی عالی را تجربه کنید بدون شک Train Conductor World نظرتان را جلب خواهد نمود!

 

دانلود Train Conductor World - بازی کنترل قطار اندروید + مود

 

در بازی Train Conductor World انواع و اقسام مکان ها و محیط های زیبا تدارک داده شده اند از آمستردام گرفته تا شهر زیبا پاریس و همه آنان تحت کنترل شما هستند و در صورت عدم توانایی اتفاقات خطرناکی رخ خواهد داد! با پیشروی در بازی می توانید قطار ها و راه آهن های خود را بهینه سازی کنید و هم چنین از انواع و اقسام قدرت های ویژه در زمان های بحرانی استفاده نمایید تا راه آهن خود را به بزرگترین و بهترین راه آهن جهان تبدیل نمایید! هم اکنون در سرزمین گیم جدیدترین و آخرین نسخه این بازی به همراه مود برای دانلود قرار داده شده است ؛ در نسخه معمولی باید با تلاش خود به جمع اوری پول برای باز کردن آیتم ها بپردازید اما در نسخه مود همه آیتم ها در همان ابتدا باز شده اند و می توانید از آن ها استفاده نمایید! شما می توانید تصاویر و تریلری از Train Conductor World را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی کنید .

تغییرات نسخه ی v1.8.4:

* اضافه شدن : Crash Test Mode * اضافه شدن منطقه جدید : Belfast * بهینه سازیها و رفع مشکلات بازی.

(دانلود)

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:3 بازدید : 1189
اختصاصی دانلود بازی Apocalypse Max v0.5 + Mod

Apocalypse Max v0.5 + Mod – بازی فوق العاده زیبای آخرالزمان اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
پیشنهاد ویژه سرزمین 

Apocalypse Max Better Dead Than Undead بازی جدید و خارق العاده در سبک بازی های اکشن-پلتفرمر از استودیوی بازیسازی Wandake برای دستگاه های اندرویدی است که چند دقیقه پیش به صورت رایگان در پلی استور US برای دانلود قرار داده شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های خاص اندرویدی معرفی کنیم! این بازی به سبک Shank کار شده و یک نو اوری جدید برای آندروید محسوب می شود که شاید تا به حال تنها در یکی دو اثر در ان شاهد بودیم! بازی که داستان خاصی ندارد و در آن شما در نقش پلیس به مبارزه با زامبی ها می پردازید و ان ها را از بین می برید! از انواع تفنگ ها و شمشیرهای بزرگ می توانید برای از بین بردن زامبی ها استفاده کنید! گرافیک بازی در حد خیلی خوب بوده و محیط ها با دست کشیده شده اند و رنگ بندی محیط شما را خسته نخواهد کرد! افکت های دیداری و نیز صوتی بسیار عالی کار شده اند و پخش شدن خون در دستگاه های اندرویدی تا به حال شاهد چنین افکتی از پخش شدن خون نبوده اید! در کل بازی بسیار جالبی را شاهد هستیم که گیم پلی و گرافیک ان حرف ندارد!

 

دانلود Apocalypse Max - بازی خارق العاده

 

همان طور که در بالا نیز گفته شده بازی Apocalypse Max سبک پلتفرمر دارد به طوری که شما در نقض شخصیت اصلی بازی در یک صفحه دو بعدی قرار می گیرید و می بایست دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! کنترلرهای بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند و مطمئن باشید اگر از علاقه مندان به بازیهای 2D هستید گرافیک، صداگذاری، گیم پلی و ساخت بازی Apocalypse Max تعجب شما را بر می انگیزد و تجربه بهترین بازی های اکشن-دو بعدی را در دستگاه اندرویدی شما به ارمغان می اورد! بازی توسط ما برروی دستگاه اندرویدی LG G3 با اندروید 5 تست و به صورت کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از این بازی زیبا را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود رایگان بازی نمایید.

تغییرات نسخه ی v0.5 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع ایرادات بازی .

هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.....

 

 

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:3 بازدید : 1168
اختصاصی دانلود بازی آقای پول
دانلود بازی آقای پول (رایگان)

اقای پول دنبال سرمایه گذاری پولشه شما باید به اون کمک کنید که کجا سرمایه گذاری کنه . 

نام فایل :آقای پول

قیمت در کافه ها:2000 تومان 

منبع :سرزمین گیم 

دانلود به لینک مستقیم:

http://s8.picofile.com/file/8267317076/annahid_games_mrpool.apk.html  

توجه :هرگونه کپی برداری حرام و پیگرد قانونی دارد⚠⚠

 

با نظراتتان ما را حمایت نمایید*

سرزمین گیم .


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:3 بازدید : 1217
اختصاصی دانلود برنامه ی پرفسور پندانه (اموزش وبلاگ نویسی حرفه ای )
سلام . 

اگه میخوای یه وبلاگ نویس حرفه ای بشی پرفسور پندانه گام به گام و واضح بهت آموزش میده .

کاری از تیم پرفسورک .

نام فایل:پرفسور پندانه 

منبع :سرزمین گیم  

لینک دانلود:

http://s7.picofile.com/file/8267220400/app.apk.html

لطفا با نظراتتون از ما حمایت کنید .

سرزمین گیم 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:3 بازدید : 1179
اختصاصی دانلود برنامه ی استیکر ساز 3 سوته رایگان
نام فایل :استیکر ساز سه سوته 

قیمت:در مارکت ها 5000 تومان (در وبلاگ رایگان )

منبع :سرزمین گیم 

لینک دانلود مستقیم فایل
می پسندم نمی پسندم

نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:3 بازدید : 1490
اختصاصی دانلود Invasion: Modern Empire+مود

Invasion: Modern Empire v1.34.30 + Mod – بازی استراتژی نبرد در دنیای مدرن اندروید نسخه معمولی + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده بازی آنلاین است

Invasion: Modern Empire – تهاجم در امپراتوری مدرن بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازی سازی Tap4fun برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! این بازی در مورد جنگی است که بعد از رستاخیز جهان در سال 2020 اتفاق می افتد! دولت ها و شهرها سقوط کرده اند و صحنه نبرد گروه هایی شده اند که برای قدرت و تسلط بر دنیا در عصر هرج و مرج می جنگند! با دوستانتان متحد شوید و برای فتح مناطق جدید بجنگید، مرزهای خود را گسترش دهید و منابع دشمنان تان را به غارت ببرید اما حواستان را خوب جمع کنید چون قبل از حمله به دشمنان تان باید اطلاعات کافی در مورد موقعیت، تجهیزات جنگی و تعداد نیروهای آن ها به دست آورید! همانند دیگر بازیهای استراتژیک کل میدان جنگ از سمت بالا در محدوده دید شماست و می توانید هرکاری را که مایلید انجام دهید. اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک اندرویدهستید که علی رغم طراحی خوب دارای گیم پلی اعتیاداوری باشد و بتواند برای روزها شما را به خودش سرگرم کند بدون شک Invasion: Modern Empire گزینه مناسبی است.

Invasion: Modern Empire Android Games

نسخه مود_به زودی 

  • حجم فایـل : 69مگابایت

 

  • رمز فایـل : SARZAMINGEME.blogfa.com

 

 

 


راهنما
 

برای نصب بر روی دانلود فایل نصبی کلیک فرمایید.

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:3 بازدید : 1367
اختصاصی دانلود Dream League 2018 v1.1 – بازی لیگ فوتبال رویایی 2018 اندروید
نتیجه تصویری برای دانلود گیم 2018

دانلود Dream League 2018 v1.1 – بازی لیگ فوتبال رویایی 2018 اندروید دانلود Dream League 2018 v1.1 – بازی لیگ فوتبال رویایی 2018 اندروید دانلود Dream League 2018 v1.1 – بازی لیگ فوتبال رویایی 2018 اندروید دانلود Dream League 2018 v1.1 – بازی لیگ فوتبال رویایی 2018 اندروید دانلود Dream League 2018 v1.1 – بازی لیگ فوتبال رویایی 2018 اندروید دانلود Dream League 2018 v1.1 – بازی لیگ فوتبال رویایی 2018 اندروید دانلود Dream League 2018 v1.1 – بازی لیگ فوتبال رویایی 2018 اندروید دانلود Dream League 2018 v1.1 – بازی لیگ فوتبال رویایی 2018 اندروید


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() جمعه 22 دی 1396 - 14:1 بازدید : 1190
اختصاصی معرفی بازی World Of Tanks

بازی دنیای تانک ها یا World Of Tanks که اپدیت جدیدش قراره (اسفند ۹۶ یا فروردین ۹۷) منتشر بشه یه بازی تانکی و تفنگی باحاله که تا حالا 140 میلیون کاربر از سراسر جهان در پلتفرم های pc , xbox و play station جذب کرده 

لینک دانلود تریلر : 

 

https://www.aparat.com/v/OUceZ

دانلود جدیدترین بازی های اندروید در کانال زیر

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 3 دی 1396 - 12:21 بازدید : 1524
اختصاصی بازی تفنگی Mountain Counter Shoot 3D
FPS های مدرن تماس می گیرند تا بقای میدان جنگ با تیراندازهای خود را در برابر جنگنده جنگ شهر به راه بیاندازند. به عنوان یک افسانه افسانه ای crossfire در این میدان نبرد بی نظیر، هرگز اجازه ندهید که تروریست های جهانی، گانگستر ها و قهرمان مافیا جنگ را از بین ببرید. این یک بازی FPS royale رایگان است که در آن شما مجبور به گرفتن اعتصاب گانگستر در بازی میدان مبارزه با بقا هستید. سعی کنید بزرگترین دشمنان نبرد را برای بقاء قوانین خود رقابت کنید. آماده جنگ جهانی است که در آن شما باید هدف قرار دادن و نابود کردن اردوگاه نبرد در هیجان بازی اقدام سلطنتی. شما یک تیرانداز عظیم هستید، بنابراین در جنگ جهانی دوم جنگ جهانی دوم مشارکت کنید. این بازی هیجان انگیز FPS به شما می دهد ماموریت بزرگ تیراندازی نبرد با سلاح های عجیب و غریب کاملا شگفت انگیز.

لینک دانلود : 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.besttopfreegames.modern.counter.kill.shot.sniper3d


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 3 دی 1396 - 12:21 بازدید : 1442
اختصاصی بازی تفنگی Elite Space Trooper
لذت بردن از تجربه تیرانداز با گرافیک و گیم پلی پیشرفته. شما باید از سرنوشت بشریت با ورود به میدان جنگ در برابر مهاجمان بیگانه محافظت کنید. شما باید پایه را از بیگانگان بیرون بیاورید و سیاره را در فضاپیما قرار دهید.

لینک دانلود : 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.TSG.SciFiShooter


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 3 دی 1396 - 12:21 بازدید : 1367
صفحات سایت
Pages
تعداد صفحات : 23
طراحی قالب وردپرس
انجام پایان نامه
طراحی بنر حرفه ای
بانک اطلاعات هتل
دانلود فیلم هندی
دانلود آهنگ رپ
تهران موزیک
پایان نامه های ارشد
درج آگهی رایگان
باران چت
ناز چت
چت روم فارسی
ققنوس چت
rhinoplasty iran
پوستر دیواری
پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مرجع دانلود پایان نامه های ارشد پایان نامه های ایران داک مقاله و پایان نامه ارشد پایان نامه ها دانلود پایان نامه ارشد مرجع دانلود پایان نامه های ارشد رشته عمران دانلود فایل پایان نامه 
سایت دانلود پایان نامه پایان نامه ارشد پایان نامه مدیریت پایان نامه کارشناسی گل و گیاه سرویس وبلاگدهی وردپرس درج بک لینک دائمی رایگان پایان نامه برق پایان نامه رایگان بهار فایل پایان نامه ارشد روانشناسی ارشد فایل
اصیل فایل دانلود پایان نامه ارشد دانلود پایان نامه ارشد همه رشته ها دانلود نمونه سوال دکتری پایان نامه ارشد حقوق پایان نامه پایان نامه شیمی پایان نامه عمران پایان نامه کامپیوتر پایان نامه اقتصاد پایان نامه پایان نامه ارشد صنایع
پایان نامه زبان پایان نامه ارشد پایان نامه کشاوری پایان نامه تاریخ پایان نامه های ارشد فروش آنلاین نهال پایان نامه حقوق