موضوعات
Category
تبلیغات متنی
Links
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد کاربران : 1
امروز :
تعداد اعضای سایت : 1
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 140
بازدید سال : 3607
بازدید کل : 27976
میزکار کاربری
Panel
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
نویسندگان
Author
مطالب پر بازدید
Favorite Posts
ابربرچسب ها
Tags
آرشیو
Archive
مطالب تصادفی
Suggest Posts
چت باکس
Chat

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
آخرین مطالب
Recent Posts
آخرین نظرات کاربران
Recent Comments

دانلود اهنگ شاد دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهی خرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریز کانکس مسکونی ارزان ثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئین سایت طراحی ازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجی دانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانی عکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خواب قیمت مسکن دعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن دار دانلود نرم افزار اندروید 2017 بای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی |ساخت وبلاگ |اواکس بلاگ |خرید بک لینک| رپورتاژ آگهیدانلود موزیک ایرانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی

اختصاصی دانلود بازی کانتر Counter-Strike Source2016

دانلود بازی کانتر Counter-Strike Source2016

  • بازی, بازی اکشن
  • اسفند ۱۹, ۱۳۹۴
 

Counter Strike Source

دانلود بازی کانتر

 

مشخصات بازی Counter Strike Source

نام بازی : Counter Strike Source

نام بازی (فارسی) : کانتر استرایک سورس

پلتفرم : Microsoft Windows

سال انتشار : ۲۰۰۴

شرکت سازنده : Valve Corporation

شرکت منتشرکننده : Valve Corporation

سبک بازی : شوتر اول شخص

مشخصات نسخه Counter-Strike Source v3277112 :

Build Label: 3277112 # Uniquely identifies each build
Network PatchVersion: 3277112 # Determines client and server compatibility
Protocol version: 24 # High level network protocol version
Server version: 3277112
Server AppID: 232330
Client version: 3277112
Client AppID: 240

مشخصات

  • حجم فایل: 2گیگ+3.5مگابایت
  • رمز فایل: www.download.ir
  • منبع: گیم سی تی

دانـــــلود


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:5 بازدید : 1257
اختصاصی دانلود بازی Project CARS 2 برای کامپیوتر
نسخه اول از بازی Project CARS در سال 2015 منتشر شد و توانست انقلابی در سبک بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین‌سواری به وجود آورد، گرافیک خیره‌کننده و گیم پلی واقع‌گرایانه از ویژگی‌های مثال‌زدنی نسخه‌ی اول بازی Project CARS بودند، حال پس از حدود دو سال و در سال 2017 استودیوی Slightly Mad Studios تصمیم به انتشار نسخه‌ی دوم این بازی گرفته است، استودیوی Slightly Mad Studios که سابقه‌ی ساخت بازی‌هایی چون Need For Speed و Shift را در کارنامه دارد چند سالی می‌شود که از کمپانی EA جداشده و به‌صورت مستقل کار می‌کند، از زمانی که این استودیو راه خود را از EA جدا کرده ما شاهدبازی‌هایی باکیفیت‌تری از سوی آن‌ها هستیم، نسخه‌ی دوم بازی Project CARS نیز از این قضیه مستثنا نیست و ما در بازی Project CARS 2 همانند نسخه‌ی اول شاهد یک شبیه‌ساز رانندگی بی‌نقص هستیم.

بازی Project CARS 2 نسبت به نسخه‌ی اول خود در بخش محتوا دچار پیشرفت چشمگیری شده، تعداد ماشین‌های لایسنس شده و کمپانی‌های موجود در بازی به نزدیک 200 عدد رسیده‌اند و همچنین حالت‌های جدید بازی و مسابقه‌ها جذابیت بازی را دوچندان کرده‌اند. تعداد پیست‌های بازی نیز افزایش‌یافته‌اند و ما شاهد مناطق و محیط‌های متنوع‌تری در بازی هستیم.

نسخه‌ی دوم بازی Project CARS ازلحاظ مکانیسم‌های گیم پلی دچار تغییرات گسترده‌ای نشده و دلیل این کار سازندگان بی‌نقص بودن نسخه‌ی اول بازی است که باعث شده نسخه‌ی دوم بازی نیاز به تغییرات بنیادی در بخش گیم پلی نداشته باشد، بازی همچنان در بخش گیم پلی روان، درگیر کننده و واقع‌گرایانه است.

یکی از ویژگی‌های بارز و منحصربه‌فرد سری بازی‌های Project CARS نسبت به دیگر بازی‌های ماشین‌سواری گرافیک و جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ی آن است، طراحی محیط‌های بازی، جاده‌ها، ماشین‌ها و تمامی عناصر موجود در بازی با نهایت دقت و ظرافت انجام‌شده‌اند و باعث می‌شوند شما هیچ‌وقت از بازی خسته نشوید.

اگر از طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای و مخصوصاً سبک ماشین‌سواری هستید، Project CARS 2 یک شبیه‌ساز بی‌نقص از مسابقات رانندگی است که باگیم پلی مفرح و گرافیک خیره‌کننده‌اش می‌تواند شمارا تا مدت‌ها سرگرم کند.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:5 بازدید : 1202
اختصاصی دانلود بازی Batman: The Enemy Within برای کامپیوتر
بازی‌های سریالی و قسمتی چند سالی می‌شود که جای خود را در صنعت گیم بازکرده‌اند، اما تنها تعداد معدودی از این بازی‌های توانسته‌اند به موفقیت برسند و تبدیل به یک بازی ماندگار شوند. Batman The Telltale یکی از آن بازی‌ها است که سال پیش در 5 قسمت منتشر شد و توانست باگیم پلی و داستان خوبش به موفقیت دست پیدا کند، البته این بازی با انتقادهایی نیز روبه‌رو بود که نکات مثبتش توانستند بر نکات منفی بازی غلبه کنند و Batman The Telltale تبدیل به یکی از بازی‌های خوب سریالی شود، حال باگذشت یک سال فصل دوم این بازی با عنوان Batman The Enemy Within منتشرشده و با داستان تیره و تاریک قصد دارد موفقیت فصل یکش را تکرار کند.

داستان فصل دوم بازی در مورد شخصیتی به نام Riddler است که مردم را به طرز وحشتناکی به قتل می‌رساند، او همیشه عادت دارد درصحنه‌های جرم ردپایی از خود برای کارآگاه‌ها به‌جای بگذارد تا آن‌ها را به‌طرف خود بکشاند، حال شما در نقش بتمن باید به دنبال این شخصیت تبهکار رفته و او را شکست دهید.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:5 بازدید : 1160
اختصاصی دانلود بازی The Evil Within 2 برای کامپیوتر
نخستین نسخه از بازی The Evil Within در سال 2014 برای کنسول‌های نسل هفتمی، هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شد، این بازی ترسناک که توسط کارگردان تکرار نشدنی صنعت گیم یعنی آقای Shinji Mikami و استودیوی Tango Gameworks ساخته شد بود توانست پس از انتشار به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند و مورد استقبال کاربران و منتقدان قرار گیرد، حال پس از گذشت سه سال و موفقیت نسخه‌ی اول، استودیوی سازنده نسخه‌ی دوم بازی The Evil Within را برای کنسول نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر کرده و امیدوار است که The Evil Within 2 بتواند موفقیت‌های نسخه‌ی اول را تکرار کند.

مهم‌ترین ویژگی سری بازی‌های The Evil Within ترس وصف‌نشدنی آن‌ها است جایی که این سری بازی هیچ مرزی ندارد و به هر نحوی که بتواند حس ترس را به شما منتقل خواهد کرد، شما در هنگام تجربه‌ی The Evil Within 2 باید منتظر دیدن هر صحنه‌ی دل‌خراشی باشید چون این بازی همان‌طور که گفته شد تنها یک هدف دارد، ترساندن شما! داستان The Evil Within 2 درست بعد از وقایع نسخه‌ی اول روایت می‌شود جایی که شخصیت اصلی داستان یعنی Sebastian نتوانسته دخترش را نجات دهد و حالا او باید برای برگرداندن دخترش پا به دنیای وحشتناک STEM بگذارد تا بتواند دوباره دخترش را به زندگی برگرداند.


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:5 بازدید : 1216
اختصاصی بازی ماجراجویی و پازل خانه لئوناردو داوینچی

The House of Da Vinci v1.0 b6000044 Full – بازی ماجراجویی و پازل خانه لئوناردو داوینچی اندروید همراه دیتا
قیمت 4.99 دلار و امتیاز 5 از 5 در گوگل پلی، برای اولین بار در ایران تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین
پیشنهاد ویژه

The House of Da Vinci – خانه داوینچی بازی جدید و فوق العاده با طراحی خاص در سبک بازیهای فکری و پازل از استودیوی Blue Brain Games s.r.o برای اندروید است که دقایقی قبل با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای پازل معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی The House of Da Vinci شما همه کار باید بکنید تا استاد خود را پیدا کنید، هزاران شیء مخفی را پیدا کنید، ده ها پازل و معمای خاص را حل کنید و برای فرار از اتاق های مختلف به ماجراجویی بپردازید! داستان کلی بازی The House of Da Vinci در مورد شخصیت معروف لئوناردو داوینچی است! داستان بازی از این قرار است که استاد شما “داوینچی” ناپدید شده است! شما به عنوان شاگردش نه می دانید کجا رفته و نه می دانید که چه اتفاقی برایش افتاده است! بنابراین ماجراجویی تان را برای رسیدن به حقیقت های پنهان اغاز می کنید! کارگاه لئوناردو پر است از پازل، اختراعات، مکانیزم ها و اشیاء پنهان که شما برای رسیدن به حقایق باید از تمام سلول های مغز خود استفاده بکنید! گرافیک خیره کننده، صداگذاری فوق العاده، گیم پلی اعتیاداور و داستان خاص The House of Da Vinci تجربه ای متفاوت از بازیهای ماجراجویی را برایتان به ارمغان می آورد!

 

The House of Da Vinci

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:5 بازدید : 1271
اختصاصی دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای پلی استیشن ۳

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای پلی استیشن ۳

دانلود PES 2017 برای PS3

 | تاریخ انتشار ۱۵ سپتامبر |

Pro Evolution Soccer 2017 جدیدترین نسخه از سری PES در سبک ورزشی, شبیه ساز فوتبال است که در سال ۲۰۱۶ توسط PES Productions ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Konami برای پلتفرم های PS3 / XBOX 360 / PC عرضه شده است و همچنین  برای کنسول های نسل هشتم یعنی PS4 / XBOX One نیز روانه بازار شده است. طی چند سال اخیر این عنوان در رقابت با یک عنوان مشابه ( FIFA از استودیوی EA ) دچار تنزل شده و حتی این رکود تا جایی پیشرفت که خیلی از طرفدارهای این سری به عنوان رقیب یعنی FIFA نقل مکان کرده اند ولی با تمام این فراز و نشیبهایی که گریبان گیره استودیوی قدیمی konami و عنوان با سابقش یعنی PES شده .

طی یک مصاحبه کونامی با خبرنگاران قرار شده است تا طراحی گرافیکی بازی توسط موتور Fox Engine انجام گیرد. که در بیشتر بازی های معروف جهان نام این موتور نیز برده شده است.تغییرات و ویژگی های فوق العاده زیادی در این نسخه از بازی PES صورت کرفته است.اما هنوز هیچ خبری از اینکه این بازی برای نسخه های قدیمی یا سیستم های جدید طراحی خواهند شد نیامده است.

یکی از اصلی ترین قابلیت های پیس ۲۰۱۷ ویژگی Real Touch می باشد که اگر بخواهیم ان را به زبان فارسی ترجمه نماییم لمس حقیقی می باشد که توسط کمپانی KONAMI خبر داده شده است که این خبر امدن یک بازی عالی را برای سال های اینده خواهد داد.اظافه شدن تکنیک و بازیکنان و زمین های چمن و… از دیگر ویژگی های بازی می باشد.

برای دانلود بازی PS3 به ادامه مطلب مراجعه نمایید…


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:5 بازدید : 1199
اختصاصی دانلود بازی Racing Xtreme: Best Driver 3D +مود

Racing Xtreme: Best Driver 3D v1.03 + Mod – بازی ماشین سواری اچ دی اندروید همراه دیتا + تریلر نـسـخـه مـعـمـولـی + نـسـخـه مـود بـه صـورت جـداگـانـه امکان بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین

Racing Xtreme: Best Driver 3D بازی جدید و فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیادآور در سبک بازیهای ماشین سواری و رسینگ از T-Bull برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و طبق معمول تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای ماشین سواری و آفرود معرفی کنیم! در این بازی بیش از 30 نوع مختلف از ماشین های افراطی آخرالزمانی در اختیار شما قرار داده می شود تا در محیط هایی مختلف و منحصر به فرد به مسابقات اتومبیلرانی بپردازید! ماشین ها از کلاس های مختلف کالسکه، اسپورت، آفرود و … هستند که امکان انتخاب از میان ان ها برای شما فراهم شده است! مسابقه های شما با کامیون های بزرگ صورت می پذیرد و می توانید در حالت های مختلف بازی اعم از آنلاین، رقابت های روزانه و … شرکت کنید و یکی از زیباترین بازیهای ماشینی اندروید را تجربه کنید! گزینه های مختلف سفارشی سازی به شما امکان شخصی سازی ماشین ها را می دهد تا با خلاقیت خود ماشین های زیبا را بسازید! اگر به دنبال یکی از واقع بینانه ترین و زیباترین بازیهای ماشین سواری اندروید هستید که تمامی ویژگی های گرافیک بالا، صداگذاری فوق العاده، گیم پلی اعتیاداور و کنترلرهای لمسی خوب را به صورت یکجا داشته باشد بدون شک Racing Xtreme: Best Driver 3D نظرتان را جلب می کند.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Racing Xtreme: Best Driver 3D اندروید:

  • شامل بیش از 30 ماشین مختلف
  • دسته بندی ماشین ها در 7 کلاس مختلف
  • امکان سفارشی سازی کامل و گسترده ماشین ها
  • انواع حالت های مختلف بازی برای سرگرم شدن
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان اور

Racing Xtreme: Best Driver 3D Android Games

شما میتوانید این بازی عالی وفوق العاده را از وبلاگ سرزمین گیم دانلود کنید.

دانلود فـایـل دیـتـای بـازی با لینک مستقیم - 140 مگابایت  

 

  • حجم فایـل : 14 مگابایت

 

  • رمز فایـل :SARZAMINGEME.blogfa.com

 

 

 


راهنما
 

ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.tbegames.and.best_xtreme_racing را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:3 بازدید : 1375
اختصاصی دانلود Lumino City
Lumino City 
 – شهر لومینو بازی فوق العاده زیبا با طراحی بی نظیر و متفاوت در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری از استودیوی مطرح Noodlecake برای اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما علاقه مندان بازیهای فکری معرفی کنیم و برای بار دیگری شما را به وجد بیاوریم! نام Lumino City در واقع تعبیری از عبارت Luminosity به معنای درخشش است ؛ لومینو، شهر روشنایی و آرزوی بسیاری از ما خواهد بود، دنیایی فانتزی که می توانیم در آن غرق شویم! تمام اتمسفر بازی کاملا با دست ساخته و پرداخته شده است، منظور از ساخت با دست البته این نیست که بازی حاصل در کنار هم قرار گرفتن نقاشی طراحی شده با دست به وجود آمده باشد بلکه به جای بهره گیری از طرح‌ های کامپیوتری، المان های بازی از کاغذهای رنگی، مقوا، چسب و اشیای مینیاتوری به وجود آمده‌! در این بازی تعداد زیادی تصویر به همراه فناوری ویژه با طرح های کامپیوتری جایگزین شده است، سرپرست شهر ربوده شده، در لومینو افراد بسیاری هستند که به شما و دستان پر مهرتان نیاز دارند! معماها را حل کرده و آن ها را بار دیگر به مردمی شاد و سرخوش تبدیل کنید! بازی Lumino City برخلاف تمام بازیهای ویدئویی است که تا به امروز تجربه کرده اید و آن را به شما کاربران همیشگی سرزمین گیم پیشنهاد می دهیم!

 



  • حجم فایـل : 56 مگابایت

  • رمز فایـل : SARZAMINGEME.blogfa.com



راهنما
 

برای دانلود روی فایل نصبی کلیک کنید و برای دانلود دیتا میتوانید بخش نصب بازی های دیتا دار را در همین وبلاگ سرزمین گیم مطالعه فرمایید.

می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:3 بازدید : 1315
اختصاصی Dig out دانلود بازی
آپدیتدانلود Dig Out 1.5.3 – بازی جالب و اعتیادآور “حفاری” اندروید + مود

 

 

 

Dig Out v1.5.3 + Mod – بازی پازلی فوق العاده و محبوب حفاری اندروید + تریلر

نسخه معمولی + نسخه مود (سکه بی نهایت) به صورت جداگانه

تست شده با اجرای آفلاین

 

Dig Out بازی محبوب و فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت منحصر به فرد در سبک بازیهای پازل از استودیوی بازی سازی ZiMAD مخصوص دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پرمخاطب ترین بازیهای دسته بندی Puzzle به شمار می رود! در این بازی همانطور که از اسمش مشخص است، ‏شما می بایست به کندن چاله بپردازید تا به زیر زمین برسید، در این مرحله تازه کار شما آغاز می شود و شما باید نهایت عملکرد خود را به نمایش بگذارید! در اولین فرصت تمامی جزئیات زیر زمین را در نظر داشته باشید، زیرا هیولا ها و تله های مختلفی در آن وجود دارند ؛ هر کدام از این موجودات یک زنگ خطر بزرگ است برای شما! ‏هدف شما رسیدن به گنجینه است، با دقت بالا پازل های مختلف را حل کنید و همچنین در میان راه خود موانع خود را بردارید! در هر مرحله از بازی گنجینه طلا جایش عوض می شود و بهتر بگوییم کار شما سخت تر از قبل می شود! سازنده بازی از شخصیت های مختلف درون بازی استفاده کرده است که این فرصت را در اختیار شما قرار داده است که خیلی راحت شخصیت مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشید! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل هستید بدون شک Dig Out بهترین انتخاب است!

 

برخی از ویژگی های بازی پازل اعتیاداور Dig Out اندروید :

 

نقشه هایی بی پایان با تولید اتفاقیانواع تله های مختلف برای متوقف سازی شمارقابت با دوستان برای انتخاب بهترین حفارانواع جواهرات مختلف برای کشف و جمع اوریانتخاب از میان شخصیت های دوست داشتنیپشتیبانی از دستاوردها و لیدربورد گوگلپشتیبانی از ده زبان زنده دنیا برای انتخابگرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان آور

 

بازی Dig Out هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در فارسروید اخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود حضور شما دوستداران بازیهای خاص اندروید معرفی کرده ایم! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی از سرورهای پرسرعت سایت نمایید.

 

تغییرات نسخه ی v1.5.3:

 

* تغییراتی برای این نسخه ذکر نشده است .

منبع : سرزمین گیم 

جعبه دانلود

 

 دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 81 مگابایت

دانلود فایل نصبی مود بازی با لینک مستقیم - 81 مگابایت

دانلود تریلر (ویدئو گیم پلی بازی) با لینک مستقیم

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر

قیمت در مارکت (جهت اطلاع!): رایگان

درجه سنی بازی +3

 

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:3 بازدید : 1173
اختصاصی دانلودOutside World: Remembered v1.0

Outside World: Remembered v1.0– بازی پازل فوق العاده اندروید + تریلر قیمت 2.99 دلار و امتیاز 5 از 5 در مارکت گوگل تست شده با اجرای آفلاین

Outside World: Remembered بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای فکری و پازل از استودیوی بازی سازی Little Thingie برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای فکری و پازل اندروید معرفی کنیم. در بازی شما کنترل و هدایت شخصیت اصلی بازی یعنی Kyrsten را بر عهده می گیرید که باید با حل پازل ها راه را برای رسیدن به خانه پیدا کند و همچنین دوستان خود را که گم کرده است، پیدا کند! ماجراجویی شما در انواع و اقسام محیط ها و مکان های مختلف صورت می پذیرد که برای پشت سر گذاشتن مراحل باید انواع پازل ها و معماهای مختلف را پشت سر بگذارید، به عنوان مثال در یک مرحله پشت در بسته ای می مانید که برای باز شدنش باید رمز در را وارد کنید ؛ این رمز با جست و جو در مرحله به بدست خواهد آمد. طراحی مینیمالیستی بازی و محیط هایی با طراحی خوب تجربه ای متفاوت از بازیهای پازل را در دستگاه اندرویدی تان به ارمغان می اورد، اگر به دنبال یک بازی با طراحی خوب و گیم پلی اعتیاداور هستید که بتواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند و ارزش دانلود را داشته باشد مطمئنا بازی جدید Outside World: Remembered نظرتان را جلب خواهد نمود.

برخی از ویژگی های بازی پازل Outside World: Remembered اندروید :

  • طراحی سه بعدی مراحل
  • موسیقی فوق العاده زیبا
  • انواع پازل های مختلف برای حل
  • گرافیک اچ دی و دوست داشتنی
  • بدون تبلیغات + بدون خرید درون برنامه
  • بهینه شده برای تبلت و گوشی

بازی Outside World: Remembered هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 5.0 از 5.0 است که ما در سرزمین گیم دومین نسخه پولی و خریداری شده ان را حضور شما دوستداران بازیهای پازل معرفی کرده ایم. شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از محیط بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگات اقدام به دانلود بازی از سرورهای پرسرعت سایت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

 

دانلود :

 

 دانلود فایل نصبی خریداری شده بازی با لینک مستقیم - 48 مگابایت

منبع : سرزمین گیم

منتظر نظراتتان هستیم


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : نظرات() 22 دی 1396 - 14:3 بازدید : 1221
صفحات سایت
Pages
تعداد صفحات : 23
طراحی قالب وردپرس
انجام پایان نامه
طراحی بنر حرفه ای
بانک اطلاعات هتل
دانلود فیلم هندی
دانلود آهنگ رپ
تهران موزیک
پایان نامه های ارشد
درج آگهی رایگان
باران چت
ناز چت
چت روم فارسی
ققنوس چت
rhinoplasty iran
پوستر دیواری
پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه مرجع دانلود پایان نامه های ارشد پایان نامه های ایران داک مقاله و پایان نامه ارشد پایان نامه ها دانلود پایان نامه ارشد مرجع دانلود پایان نامه های ارشد رشته عمران دانلود فایل پایان نامه 
سایت دانلود پایان نامه پایان نامه ارشد پایان نامه مدیریت پایان نامه کارشناسی گل و گیاه سرویس وبلاگدهی وردپرس درج بک لینک دائمی رایگان پایان نامه برق پایان نامه رایگان بهار فایل پایان نامه ارشد روانشناسی ارشد فایل
اصیل فایل دانلود پایان نامه ارشد دانلود پایان نامه ارشد همه رشته ها دانلود نمونه سوال دکتری پایان نامه ارشد حقوق پایان نامه پایان نامه شیمی پایان نامه عمران پایان نامه کامپیوتر پایان نامه اقتصاد پایان نامه پایان نامه ارشد صنایع
پایان نامه زبان پایان نامه ارشد پایان نامه کشاوری پایان نامه تاریخ پایان نامه های ارشد فروش آنلاین نهال پایان نامه حقوق